🔸چگنی [] ساختمان اداره بہــزیستی شهــرستان چگنی  افتتاح و به بهره برداری رسید + تصاویـــــر

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استانــدار لرستان، ساختمان اداره بہــزیستی شهــرستان چگنی افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان درششمین روز از هفته دولت و با حضور ارزشمند استاندار لرستان، معاون استاندار، مدیــر کل بهزیستی استان، امام جمعه شهرستان چگنی، فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان چگنی، ساختمان اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

ـــــــــــــــــــــــ

همایون عمودی زاده مدیر ڪل بهزیستی استان لرستان با بیان اینڪه خدمات سازمان بهزیستی بسیار گسترده است و همه افراد جامعه از قبل از تولد تا زمان سالمندی نیازمند این خدمات هستند گفت: ساختمان اداره بهزیستی شهرستان چگنی در سه طبقه و زمینی به مساحت ۲۵۰ متر و با زیر بنای ۸۲۵ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید و آماده ارائه خدمت به مددجویان و جامعه هدف در شهرستان چگنی است.

ــــــــــــــــــــــــ

وی گفت این ساختمان دارای مرڪز اورژانس اجتماعی، فضای اداری و حمایتی توانبخشی، فضای جلسات و کنفرانس، سالن همایش، پیلوت و انبار است و با تعداد ۱۶ پرسنل با تلاش و پیگیری های مستمر و شبانه روزی افتتاح شد.
ــــــــــــــــــــــــــ

عمودی زاده در ادامه سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی به استان را سفری راهگشا توصیف ڪرد و افزود، در سفر رئیس سازمان بهزیستی ڪشور به استان لرستان در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد با بیش از ۶۰۰ نفر به صورت چهره به چهره ملاقات داشتند و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به استان لرستان تخصیص گرفت ڪه در زمینه های درمان، توانبخشی، مناسب سازی منازل مسڪونی، لوازم بهداشتی، کمک هزینه معیشت، ودیعه مسڪن و جهیزیه پرداخت شد.

ــــــــــــــــــــــــــــ

وی همچنین در زمینه ظرفیت سازی اجتماعی، به تلاش در جهت خیر جمعی و تڪمیل ۶۰ واحد مسڪونی مددجویان توسط بسیج سازندگی و اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار به تعداد ۵۷ نفر و تامین لوازم ضروری زندگی توسط بنیاد برڪت و قرارگاه امام حسن مجتبی اشاره ڪردو افزود، بحمداله در سطح استان مددجوی پشت نوبت نداریم و در سال گذشته برای ۱۲ هزار نفر مددجوی پشت نوبت مستمری  برقرار شده است.

ــــــــــــــــــــــــــــــ

برای دیدن تصاویرکلیک کنید

کد خبر 116368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد